گالری دفاع مقدس
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

خاطرات سایت

اولین و بزرگترین آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا در فضای مجازی

گالری شفیق فکه، بزرگترین آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا می باشد که در حال حاضر بیش از یکصد و چهل هزار عکس در بیش از دو هزار و هشتصد عنوان و موضوع را در خود جای داده و چینش آن به صورتی است که منبعی برای روایت گری و تحقیقات و پژوهش تصویری نیز می باشد. البته آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا در حال تغییر سرور و بروز رسانی است و بزودی مجددا بارگذاری خواهد شد. همچنین تعداد قابل توجهی عکس دفاع مقدس و شهدا نیز به این مجموعه اضافه می گردد.

در آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا برای هر شهید و ایثارگر به صورت ویژه یک آلبوم اختصاصی راه اندازی شده و تمامی عکس شهدا در آنها بارگذاری خواهد شد. لازم به یادآوری است که عکس پرسنلی بیش از دویست هزار تن از شهدای عزیز و بیش از پانصد هزار تن از دیگر ایثارگران بزرگوار جمع آوری گردیده است. همچنین نزدیک به یک میلیون عکس انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، رزمندگان  و … نیز بارگذاری شده است. در ضمن  ایثارگران عزیز می توانند برای خود آلبوم خصوصی داشته باشند و آن را مدیریت کنند. لازم به ذکر است که قالب این آلبوم دارای قابلیت نوشتاری بر روی عکس هست و با حرکت موس بر روی تصویر، نوشته های آن مشخص خواهد شد.

بزرگترین آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا متعلق به پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار و میثاق، قرارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد

…………..

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه در راستای زنده نگهداشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازماني وابسته نیست و به صورت کاملا خصوصی اداره می شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.