×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

خاطرات سایت

خاطرات شهدا

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  خاطرات منتشر شده : 0 خاطره
مروه شربینی-شهیده ای که به خاطر حجابش به نحو وحشیانه ای به شهادت رسید
سرو داودی کد 520

مروه شربینی زنی مصری بود که در دادگاهی در آلمان با هجده ضربه چاقو کشته شد. ضارب شخصی بود که شربینی از او به اتهام اهانت به دلیل پوشیدن حجاب شکایت کرده بود.
شهادت مروه شربینی حادثه‌ای متاثر کننده است، که غرور مسلمانان عالم را جریحه‌دار کرد و سندی برای مظلومیت مسلمانان در دنیای بی‌رحم و نژاد پرستانه غرب شد.
شهیده مروه شربینی به تاسی از بزرگ بانوی جهان اسلام حجاب برتر را برای خود انتخاب کرده بود و در اوج نامردی در زمانی که باردار بود در دنیای رهیاهوی فساد غرب جلوی چشمان همسر و فرزندش به شهادت رسید.جوامع غربی در لفظ سخن مدعی آزادی حقوق بشر و حقوق شهروندی هستند ، اما به شهادت رساندن زنی محجبه در زمانی که باردار بود دلیل بارز نقض این حقوق ها در کشورهای به ظاهر پیشرفته غربی است.
این مسائل نشان می دهد کشورهای غربی به آن چه که می گویند و ادعا می کنند، اعتقاد ندارند و مبانی فکری آنان به گونه ای است که رعایت حقوق بشر و حقوق بانوان جایگاهی نزد آنان ندارد.
یکی از مهمترین پروژه های غربی که می توان گفت از قرن ها قبل کلید خورده و هر روز با یک ترفند جدید شروع می شود ، پروژه اسلام ستیزی است و نمونه بارز اسلام‌ستیزی را می‌توان در تصویب قوانین علیه مسلمانان در سال‌های اخیر مشاهده کرد.بنا بر آمار مختلف از سازمان‌های جهانی حدود سه چهارم از کسانی که به اسلام روی می‌آورند زنان هستند.این در حالیست که رسانه‌های غربی غالبا به دنبال ارائه چهره خشن و خشکی از اسلام در مورد موضوع زنان هستند.
بر اساس آمارها در کشور آمریکا، از هر 3 زن، یک زن در طول زندگی خود آزار جنسی را تجربه می‌کند.19.3 درصد زنان حداقل یک‌بار مورد تجاوز قرارگرفته و 43.9 درصد آن‌ها نیز در طول زندگی خود سایر آزارهای جنسی را تجربه کرده‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین تجاوز و خشونت جنسی در زنان در بازه زمانی 18 تا 24 سال به وقوع می‌پیوندد، گفتنی است حدود 40 درصد از افراد در آمریکا قبل از اینکه 18 ساله شوند مورد تجاوز قرار می‌گیرند.این روزها خشونت علیه زنان در جوامع غربی طبق آمارهای رسمی به امری عادی تبدیل شده و نگاه ابزاری کشورهای غربی به زن موجب شده است که زنان مورد خشونت‌های ویرانگری قرار بگیرند که شاید تاکنون آن را تجربه نکرده بودند.مروه شربینی دکتر داروساز 32 ساله مصری، ساکن آلمان بود که در تاریخ اول ژوئیه 2009 هنگامی‌که برای رسیدگی به شکایت از الکس دبلیو، مرد 28 ساله روس‌تبار تبعه آلمان در دادگاه استیناف درسدن کشور آلمان رفته بود،‌ مورد ضربات چاقوی این مرد قرار گرفت و به همراه جنین سه ماهه اش به شهادت رسید

 

تهیه و تنظیم از: سروداودی، کد ۵۲۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.